torsdag 22 oktober 2009

Första skjortan från The Fair Tailor

Nu har The Fair Tailor släppt sin beta-sajt för försäljning av rättvist skräddasydda skjortor (både till män och kvinnor). Jag ville givetvis köpa en skjorta eftersom det är Fair Trade och dessutom från Nepal. Jag hade turen att bli beta-köpare och jag hade kroppsmåtten redo när de släppte försäljningen och jag blev faktiskt förste kund! Kul tycker jag också med tanke på att Sebastian och Lina har hjälpt oss med tips och feedback för vårt Fair Trade företag. Om några dagar kan vem som helst beställa. Rekommenderas!

Vi vill också ha beta-kunder. Under tiden vi är i Nepal 29 januari till 27 maj vill vi gärna ha beta-turister i Nepal. Eftersom vi inte registrerat ett företag än så kan vi inte sälja, men vi kan arrangera som om det var "på riktigt" till självkostnadspris. Vi upplever Nepal tillsammans och våra beta-kunder ger oss värdefull återkoppling. Vem blir vår första beta-kund?

Några av de saker vi kan göra är följande:
  • Bo i by
  • Safari
  • Trekking
  • Rafting
  • Stadsvandring
Givetvis finns många andra saker att se och göra. Har ni tips på mer eller mindre udda aktiviteter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min blogglista